Hlavní výhody internetového obchodu

Na návrhu stránek, které nám vypracovala firma Škorpion webdesign, nás upoutala především jejich "čistota" a profesionální provedení. V průběhu práce nad realizací stránek jsme se mohli přesvědčit, že grafický design není jedinou doménou...

Štěpán Zelinger
  • přehledná navigace a jednoduchý pohyb po internetovém obchodu
  • rychlá odezva všech prováděných akcí
  • e-shop lze navštívit z kteréhokoli prohlížeče (Internet Explorer, Mozilla Firefox, Opera)
  • automatické přepočtení všech druhů slev a daní individuálně pro každého ze zákazníků
  • fulltextové a parametrické vyhledávání produktů
  • možnost smazání vybraného produktu z košíku či úprava počtu kusů
  • přehledná a uživatelsky příjemná objednávka
  • automatické zasílání kopie objednávky na e-mailovou adresu v přehledné plaintextové formě kterou zobrazí správně každý emailový klient

možnosti neregistrovaného zákazníka

  • možnost nakoupit bez nutnosti registrace
  • má neustálý přehled o objemu a ceně zboží v košíku
  • zaregistrovat se k odběru e-shopových zpráv na email (tzv. e-mailový zpravodaj)
  • přihlásit či zaregistrovat se do systému
  • shlédnout nejprodávanější produkty
  • shlédnout výsledky ankety či sám v anketě zahlazovat
  • pohybovat se v přehledně členěném menu produktů či článků e-shopu
  • neustály přehled o novinkách v internetovém obchodě

možnosti zákazníka v kategorii a podkategorii

  • přečíst si podrobný popis kategorie
  • přehledná drobečková navigace informuje zákazníka o tom kde se právě nachází
  • prohlédnou si akční nabídku a novinky pro zvolenou kategorii či podkategorii
  • filtrovat produkty podle zvoleného výrobce
  • přepínat mezi katalogovým (obrázkovým) a tabulkovým výpisem produktů
  • řadit zboží podle názvu, ceny či slevy od největší po nejmenší či naopak
  • v případě velkého množství vypsaných produktů přecházet na další stránky
  • přiřadit potřebný počet produktů do košíku

možnosti zákazníka v detailu produktu

  • procházet obrázkovou galerii k produktu (každý produkt může mít neomezený počet obrázků)
  • nakoupit zboží s možnosti výběru velikostí, barev a dalších editovatelných parametrů
  • možnost ohodnotit produkt, aby ostatní zákazníci měli představu jak byli ti co už si produkt koupili s tímto produktem spokojeni
  • možnost přispět do diskuze či položit přímou otázku prodejci
  • možnost vyhledat více vyhovující produkty podle definovaných parametrů

registrovaný zákazník má navíc tyto možnosti

  • informování o stavu zpracování odeslané objednávky
  • prohlížení historie odeslaných objednávek
  • editace registračních údajů (kontaktní osoby, dodací adresy…)
  • automatické vyplnění osobních údajů v objednávce
  • možnost získání Vámi nastavené slevy za registraci
  • možnost získání bodů pro věrné zákazníky, za které pak lze buď koupit slevy nebo bonusové produkty za body
English version | Mapa stránek
Škorpion Webdesign Studio ©2007
Weby našich klientů